SKM z Systemem Identyfikacji Wizualnej
Szczecińska firma ? Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz stworzy System Identyfikacji Wizualnej dla Projektu ?Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. We wtorek 19 listopada Roman Walaszkowski, dyrektor biura Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego ? lidera Projektu podpisał z Michałem Koziełem, wiceprezesem agencji AT umowę na wykonanie SIW. Wartość umowy to 98,4 tysiące złotych.
Szczecińska firma ? Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz stworzy System Identyfikacji Wizualnej dla Projektu ?Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. We wtorek 19 listopada Roman Walaszkowski, dyrektor biura Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego ? lidera Projektu podpisał z Michałem Koziełem, wiceprezesem agencji AT umowę na wykonanie SIW. Wartość umowy to 98,4 tysiące złotych.
Firma AT ma 52 dni na opracowanie znaku ? logo projektu wraz z księgą znaku. Ze względu na specyfikę projektu duża część projektu obejmuje opracowanie wzorów oznakowania na węzłach przesiadkowych. SIW ma pomóc przyszłym pasażerom Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej w wygodnym przemieszczaniu się w ramach nowego systemu komunikacyjnego szczecińskiej metropolii.
Na zdjęciu: Roman Walaszkowski, dyrektor biura SOM (z lewej) podpisuje umowę z Michałem Koziełem, wiceprezesem agencji AT.